Ce ar trebui să fie într-o scrisoare de ofertă de muncă?

Având în vedere natura consumatoare de timp (și potențial riscantă) a determinării modului de a crea o scrisoare de ofertă de muncă și de a o trimite unui candidat, dorim să ușurăm lucrurile și să punem cei mai noi angajați și companie pe aceeași pagină. Cu aceasta, fiecare scrisoare de ofertă de muncă ar trebui să includă următorii termeni:

1. Un titlu de post și o descriere.

Începeți cu elementele de bază. Care este titlul oficial al angajatului? Cine este supraveghetorul lor? Interviurile includ adesea mențiuni asupra multor titluri și responsabilități, așa că profitați de această ocazie pentru a curăța aerul.

De asemenea, asigurați-vă că specificați dacă poziția este cu normă întreagă sau parțială, precum și scutită sau neexentată. Pentru angajările neexonerate, dați o scurtă descriere a procesului dvs. de cronometrare, a încălcării cerințelor și a politicilor de plată a orelor suplimentare.

Nu uitați să împărtășiți programul de lucru al angajatului și un scurt rezumat al sarcinilor. Cu toate acestea, precizați că scrisoarea de ofertă nu constituie o descriere completă a postului și faceți clar că atribuțiile angajatului pot fi modificate. În cele din urmă, asigurați-vă că includeți informațiile despre locul de muncă sau dacă poziția este la distanță sau hibridă.

2. Date importante.

Adresați în mod clar data de începere a candidatului, precum și data de orientare în scrisoarea de ofertă de muncă. Aceste date se pierd adesea în timpul procesului de interviu, astfel încât documentarea lor într-un singur loc va păstra claritatea între dvs. și candidat pentru a vă asigura că știu când vor apărea.

Dincolo de programul de orientare, candidații ar trebui să fie informați despre gestionarea performanței și perioadele de evaluare, pe măsură ce se pregătesc să crească la compania dvs. Acest lucru vă va asigura că compania dvs. promovează un mediu de feedback și îmbunătățire.

În plus, includeți data expirării ofertei. Candidatul trebuie să știe cât timp trebuie să decidă dacă va accepta oferta, ceea ce vă ajută, de asemenea, să planificați momentul în care va fi returnată scrisoarea de ofertă de muncă sau dacă oferta trebuie extinsă la un alt candidat.

3. Compensație, beneficii și condiții.

După titlul postului, descrierea și datele relevante, ce vor candidații să afle în continuare? Compensare și beneficii, desigur! Atenție, totuși, deoarece aceasta poate fi o pantă alunecoasă.

De exemplu, citarea unui salariu „anual” vă poate obliga să plătiți întreaga sumă în cazul rezilierii anticipate. În schimb, salariile de stat în termeni orari pentru angajații neexentați și sumele plătite pe perioadă pentru angajații scutiți. Nu uitați să menționați că compensația (și beneficiile) ar putea fi modificate la discreția companiei. Asigurați-vă că includeți în această secțiune perioada de plată, politica de concediu plătit și sărbătorile.

Beneficiile și subvențiile de capital sunt, de asemenea, o parte a compensației, deci este la fel de important să le menționezi în scris, precum este rata de plată a angajatului. Oferiți o imagine de ansamblu la nivel înalt a timpului liber plătit, asigurări de sănătate, planuri 401 (k), asistență educațională, asigurări de viață, invaliditate pe termen scurt și lung, conturi flexibile de cheltuieli și acoperire accidentală pentru decese și dezmembrări.

4. Politicile și cultura companiei.

Păstrați această secțiune scurtă și dulce. Acesta nu este locul pentru întregul manual al angajatului și politicile companiei. Trebuie doar să includeți că ocuparea forței de muncă este supusă politicilor, procedurilor și manualului companiei, așa cum a fost adoptat, toate acestea putând fi revizuite la discreția companiei.

Includeți aici câteva cuvinte despre cultura companiei pentru a ajuta la pregătirea candidatului pentru tipul de mediu la care se vor alătura. În mod similar, exprimați-vă entuziasmul în legătură cu aducerea candidatului la bord și adăugați informațiile de contact ale persoanelor cu care pot contacta cu întrebări.

5. O declarație de angajare la dorință.

Evitați să creați un acord contractual în scrisoarea dvs. de ofertă de muncă. Faceți acest lucru prin includerea unei declarații de angajare la dorință, ceea ce înseamnă că compania sau angajatul pot rezilia relația în orice moment. De asemenea, evitați limbajul care implică o durată fixă ​​de angajare (cu excepția cazului în care, desigur, este vorba de o funcție temporară), limitări pe motive de încetare sau demisie și promisiunile unui viitor nedefinit de angajare și promovări. În plus, includeți o declarație generală conform căreia scrisoarea are doar scop informativ și nu este un contract obligatoriu.

Fiecare cuvânt și frază contează aici. Chiar și declarații aparent inofensive, cum ar fi „Aștept cu nerăbdare o relație lungă!” ar putea fi interpretat ca un contract cu candidatul. Acest pas greșit poate anula starea de voință a unui angajat și poate obliga compania dvs. să susțină un contract verbal sau scris neintenționat.